Forsendelsesmetode | Send til | Anslået leveringstid | Fragtpriser |
PostNL |
Denmark
|
13-18 hverdage
|
DKK 15.99
|
GLS / DHL |
Denmark (Hvis på lager i det lokale lager)
|
3-5 hverdage
|
DKK 15.99
|
PostNL |
Norway (Hvis på lager i det lokale lager, 3-5 hverdage)
|
13-18 hverdage
|
DKK 25.99
|
Ansvarsfraskrivelse for leverede, men ikke modtagede pakker
Hvis du oplever en situation, hvor logistiksystemet viser, at pakken er markeret som "leveret", men du ikke har modtaget den, vil vi gerne forklare følgende punkter for at lette kommunikationen og løse problemet:
Ansvarsfordeling
Når en pakke er markeret som "leveret", er vores ansvar, sammen med logistikfirmaet, at sikre, at pakken leveres til den adresse, du har oplyst. Hvis du ikke har modtaget pakken, vil vi aktivt hjælpe dig med at lokalisere den og indsende en reklamation til logistikfirmaet. Vi kan dog ikke påtage os det fulde ansvar for eventuelle tab eller ulemper, medmindre de skyldes vores forsætlige eller grove uagtsomhed.
Løsningsproces
- 1 Kontakt os straks: Kontakt venligst vores kundeservice (telefon, online chat, e-mail osv.) så hurtigt som muligt, og giv os detaljerede oplysninger om ordren samt en beskrivelse af situationen omkring den manglende modtagelse af pakken.
- 2 Hjælp med undersøgelsen: Vi vil kontakte logistikfirmaet for at anmode om en intern undersøgelse og fremlægge de nødvendige beviser eller passende løsninger.
- 3 Anmodning om erstatning: Hvis det efter undersøgelsen bekræftes, at pakken er gået tabt eller ikke kan spores, vil vi hjælpe dig med at indsende en erstatningsanmodning til logistikfirmaet, og vi vil følge firmaets regler og procedurer for at sikre dine rettigheder.